Drevenákrajina.cz

Často kladené otázky

1. Jakou kurýrní společnost využíváte?

Námi odeslané zásilky uskutečňujeme prostřednictvím společností RABEN, OLZA, DPD. U většiny nábytku jsou to balíky zabalené v černé stretch fólii společně s firemní páska s nálepkami kterých byly o citlivosti zásilky. V případě paletových zásilek jako jsou šatní skříně, stoly se zásilky odesílají prostřednictvím společností RABEN, OLZA.

2. Jaká je dodací doba zásieky, kurýrní společností?

Čas, který má kurýr od přijetí balíku od nás do doručení vám, je 48 hodin, zásilky se však doručují nejčastěji následující den.

3. Jaký je čas na vyřízení objednávky?

Čas na vyřízení objednávky je ve většině případů 48 hodin. Vedle každého kusu nábytku na produktové kartě je čas na vyřízení objednávky, který určuje čas od objednání vašeho produktu po odeslání zásilky k vám.

4. Přináší kurýr nábytek do bytu?

Povinností kurýra je doručit zásilku ke dveřím vašeho bytu. V případě zásilek na paletě nebo zásilek přesahujících výšku 2m nebo hmotnost 31,5 kg kurýr nechá balík nebo paletu na vyhrazeném místě např. u vchodu do domu.

5. Je dodaný nábytek smontovaný?

Nábytek se zasílá v balících na vlastní montáž. Je možné za doplatit objednat si sestavený nábytek.

6. Mohu si objednat montáž nábytku?

Po výběru produktů se v košíku možnost montáže, pokud má nábytek takovou možnost. Nábytek smontují naši zaměstnanci a v plném rozsahu ho přepraví přepravní společnost.

7. Je možné vyměnit rukojeti a úchyty v nábytku?

Úchytky lze měnit pouze v rámci jedné kolekce. Mezi sériemi nelze měnit úchytky. Za tímto účelem kontaktujte náš zákaznický servis.

8. Je možné změnit rozměry nábytku?

Nelze měnit velikost nábytku, ani není možné vytvářet nábytek podle velikosti.

nahoru
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium