Drevenákrajina.cz

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Než si přečtete podmínky týkající se vrácení a reklamací zboží, vyplňte prosím níže uvedený formulář. Zašlete jej prosím na naši e-mailovou adresu nebo jej přiložte k balíčku s vráceným zbožím.

Vrácený nábytek pečlivě zabalte. Nezapomeňte, že nábytek nemůžete odeslat sestavený, musí být neporušený. Balíček by měl být zajištěn stejným způsobem, jakým jsme ho zabalili.

Vámi zaslané zboží zkontrolujeme, upozorňujeme že musí obsahovat všechny náležitosti. Pokud ověříme úplnost výrobku, vrátíme Vám peníze za objednávku.

Na úvod prosím dovolte nám zdůraznit, že se v každém případě snažíme pro naše klienty udělat maximum a jejich problematické případy chceme vždy vyřešit pokud možno v co nejkratší době. Podrobné informace o postupu vrácení zboží do 14 dnů nebo o reklamaci (Práva z vadného plnění) a podmínkách naleznete v našich obchodních podmínkách. Abychom celý proces reklamace nebo vrácení zboží ještě více urychlili, připravili jsme pro Vás níže jednoduchý online formulář. Můžete ho použít k okamžitému podání případu vrácení tovaru či reklamace své objednávky. Naši zaměstnanci se mu budou v krátké době věnovat. Věříme, že Vám tento způsob vrácení zboží nebo reklamace bude vyhovovat a bude pro Vás dostatečně srozumitelný.

Formulář slouží pouze pro vrácení zboží do 14 dnů od jeho převzetí nebo nahlášení reklamace (např. Chybějící díly, vadné zboží). Pro Vaše otázky a specifické problémy, které se netýkají těchto dvou úkonů, prosím využijte klasický kontaktní formulář.

Upozornění:
Výrobek musí být nezávadný, což znamená, že v případě pokud máte zájem vrátit nábytek není možné ho smontovat. Při zpětném zasílání zašlete produkt zpět společně s veškerým příslušenstvím a originální fakturou nebo účtenkou.

Formuláře ke stažení:

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Formulář pro reklamaci zboží

nahoru
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium