Drevenákrajina.cz

Reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Než si předem přečtete podmínky týkající se vracení a reklamace, vyplňte formulář, který je uveden níže. Zašlete jej na naši e-mailovou adresu nebo připojte k balíku s vráceným zbožím.

Vrátený nábytok starostlivo zabalte. Pamätajte, že nábytok nemôžete montovať, musí byť nenarušený. Balík by mal byť zabezpečený rovnakým spôsobom, ako sme ho zabalili.

Vami odoslaný tovar skontrolujeme, podotýkame musi obsahovať všetky prvky. Ak overíme úplnosť produktu, peniaze za objednávku vám obratom vrátime.

Na začátek nám prosím dovolte zdůraznit, že se v každém případě snažíme se pro klienty udělat maximum a jejich problematické případy chceme vždy vyřešit za co nejkratší dobu. Detailní informace o procesu vrácení zboží do 14 dnů nebo o reklamacích (Práva z vadného plnění) a podmínkách se dočtete v našich obchodních podmínkách. Abychom celý proces reklamace nebo vrácení zboží ještě více urychlily, tak jsme si pro vás níže připravili jednoduchý online formulář. Prostřednictvím něj můžete okamžitě založit případ k vaší objednávce. Naši pracovníci se mu budou v krátkém čase věnovat. Věříme, že tento způsob bude pro vás pohodlný a dostatečně přehledný. Formulář slouží pouze pro vrácení zboží do 14 dnů od jeho převzetí nebo nahlášení reklamace (např. Chybějící díly, vadné zboží). Pro vaše otázky a specifické problémy, které se netýkají těchto dvou úkonů, prosím využijte klasický kontaktní formulář. Upozorňujeme: Produkt musí být nezávadný, což znamená, že v případě pokud máte zájem vrátit nábytek není možné ho smontovat. Při zpětném zasílání zašlete produkt zpět s veškerým příslušenstvím a originální fakturou nebo účtenkou.

nahoru
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium